دست نوشته های طلبه مهندس

مهندسی فناوری اطلاعات و طلبه حوزه علمیه هستم

دست نوشته های طلبه مهندس

مهندسی فناوری اطلاعات و طلبه حوزه علمیه هستم

  • ۰
  • ۰

کوروش کبیر واژه ای عربی است

درسته که چند روزی از روز کوروش گذشته ، 

و من هم نمیخواهم جنجال به پا کنم و بازهم عرض میکنم ، 

با خودِ کوروش کاری ندارم ، خب کوروش هم تاریخ کشورمون هست و بهش احترام میگذاریم .

اما روی حرفم با بعضی طرفدارانش هست که ندیده و نخوانده ، مطالب را برای ما ارسال و کتاب های کوروش را برای ما میفرستند تا مثلا اطلاعات کوروشی بنده زیاد شود!

روی حرفم با این دوستان است :

شما که میگین کوروش کبیر !

اصلا میدونستید لغت کبیر ، خودش عربی هست؟!؟

ای بابا ، لطفا کمی مطالعه کنیم ، 

باور کنید نه من را در گور شما میگذارن 

نه شما را در گور بنده ،

اما چشم بسته و جاهل به گور رفتن خیلی دردناک هست و من دوست ندارم حتی غیر مسلمانی این اتفاق برایش پیش بیافتد.

.

صفحه رسمی طلبه مهندس

  • ۹۷/۰۸/۱۲
  • طلبه مهندس مهندس موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی