دست نوشته های طلبه مهندس

مهندسی فناوری اطلاعات و طلبه حوزه علمیه هستم

دست نوشته های طلبه مهندس

مهندسی فناوری اطلاعات و طلبه حوزه علمیه هستم

  • ۰
  • ۰

رضا پهلوی بیشرف

میگی عاشق ایران و مردمش هستی؟

اما من میگم خیلی بیشرف هستی

دلیل هم دارم

نه اینکه بخوام روی هوا این حرفو بزنم

دلیلش هم این هست که بخاطر رسیدن به قدرت کذایی ، به دولت آمریکا پیام میدی که ایران را تحریم کند تا زیر بار فشار تحریم ها  تو به قدرت برسی؟

بله ، پس بیشرف هستی!

-لطفا انتشار دهید

  • ۹۸/۰۹/۲۷
  • طلبه مهندس مهندس موسوی

نظرات (۲)

حالا من از شما یه سوال دارم. مگه نمیگید اوضاع کشور ربطی به تحریم نداره و همش داخلیه؟ پس تحریم کردن ایران چه فرقی داره؟

آخوند دوزری خفه شو درباره ایران حرف نزن پست پخمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی